همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز :
بارديد ديروز :
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته :
بازديد ماه :
بازديد سال :
بازديد کلي :

گوشی های هاووی هم بدون مشکل نیستند ما در این مطلب قصد داریم  به رایج ترین مشکلات گوشی های موبایل هاووی  و همچنین راه حل های انها بپردازیم.

اولین مشکل گوشی های هاووی عملکرد آنهاست

برخی از کاربران از فریز شدن این گوشی ها شکایت دارند علاوه بر این با کاهش سرعت عملکرد انها هم مواجه می شوند راه حلی برای این مشکل ارائه شده است.

اپلیکیشن گریفینی را دانلود و نصب کنید با استفاده از این نرم افزار شما می توانید رایج ترین مشکلات این گوشی ها را مشاهده کنید شما میتوانید تنظیمات برنامه ها را تغییر دهید و مانع کاهش سرعت عملکرد این گوشی ها شوید.

با وجود برنامه های  فعال زیاد سرعت عملکرد هر گوشی کاهش پیدا می کند برای حل این مشکل گوشی خود را در حالت سیف مود بوت کرده و سپس وضعیت مشکل یاد شده را کنترل کنید تا مشکل برطرف شود.

دومین مشکل تخلیه باتری است

یکی از رایج ترین مشکلات گوشی های هاووی این است که در عرض 6تا 8 ساعت باتری آنها کاملا خالی می شود برای حل این مشکل باید وارد تنظیمات مربوط به باتری شوید در انجا میزان استفاده از باتری توسط قسمت های مختلف  از قبیل  صفحه نمایش، شبکه موبایل برای شما نمایش داده می شود در صورت مشاهده مصرف بیش از حد از یک نرم افزار برای حذف ان اقدام کنید.

مشکل سوم مربوط به اتصال

معمولا این مشکل در تمام گوشی ها وجود دارد به همین دلیل وجود این مشکل در بین گوشی های هاووی عجیب نیست برخی از کاربران در حین ارسال فایل با مشکل اتصال مواجه می شوند راه حل این مشکل این است که گوشی را در حد ده ثانیه خاموش و روشن کنید و سپس برای برقراری مجدد اتصال تلاش کنید راه حل دوم این است که وارد قسمت تنظیمات  ذخیره نیرو شوید و مطمعن شوید گزینه settings-power saving را خاموش کنید. اگر با مشکلات دیگر روبه رو شدید بهتر است با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید.9099070345



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
بازديد : 354
تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 زمان : 15:41 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات